Biz de aynısını yaşadık, iki kere yüksek çıktı üçüncü de endokrine gittik ve normal çıktı nasıl olduğunu sordum eğer vücutta enfeksiyon varsa bebeklerde tiroid hormonları yüksek çıkabilirmiş, endokrin doktoru söyledi ve testi tekrarlamaya gerek bile görmedi. 15 gün sonra gribi atlatınca düzelecektir inşallah.