aybikreis alışmış bu şekilde istediğini yaptırıyor size ☺ benim oğlumda 3 yaşında doğum günü özel gün, dışında oyuncak almak yok mağaza da çok zorlarsa beni önce arabaya atıp sonra kasaya yakın yine arabadan alıyorum biraz üzülüyor sonra kabulleniyor. Soruya gelirsek kırık oyuncakları çöpe atıyorum