Kbragneri merhaba bizde aynı şikayetten bir ay önce ameliyat olduk. Oğlumda tek taraflı vardı sağ inmemiş testis bir yaşına kadar kendisi inmedi ve doğum gününden sonra ameliyat ettirdik. Olmasa olmaz mı dedim olması gerek ilerde riskleri olabilir diye riskler saydı bana bizde yaptırdık mecburen yoksa narkoz almasını istemiyordum. Ve aynı anda sünnet de etmelerini istedim ama bize denk gelen doktor sünnet yapmıyormuş. Neyse ameliyat oldu bitti doktor dediki tam olarak inmedi torbanın başına indi çünkü damarlar çok kısaydı daha fazla aşağı çekemedik. Az inmiş yani ama görüntüsünde bi fark olmadı yine bi taraf küçük duruyor ve gamze gibi bir delik oluşmuş sabitlemişler oraya ve damar geri yukarı çektiği için etinde gamze gibi bi delik oluştu. Ve doktora sordum tam inmemiş bi sorun olur mu diye doktor da dediki ilerde geri yukarı kaçabilir veya düzelebilir veya da içinde kaybolabilir küçülebilir dedi nasıl yani dedim tek taraflı olur mu o da dedi ki bi taraf kaybolsa bile bir yumurta ona yeterli olur. Bende dedim bastan böyle söyleseydiniz keşke hiç ameliyat yaptırmazdım. Yani canım diyeceğim şu ki biraz pişman oldum ama yaptırmasak da ilerde bişey olsaydı ben vicdan azabı çekecektim. Umarım yararlı olmuştur yorumum geçmiş olsun 😊