Merhabalar bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya geçtik fakat gaz yapan yiyecekleri ben bile yediğimde uykularımız haram oluyo çok ağlıyo sürekli mıkırdıyo şimdi onada vermekte çekiniyorum örneğin pırasa karnıbahar soğan kuru bakliyatlar vs bi yerde okudum eğer devam eden gazı varsa bebeğinizin bunları vermeyin diyodu sizler nasıl yapıyosunuz merak ediyorum bugün de yoğurt vericem ama çok tedirginim 🥴