Merhabalar
her zaman bebeklerin gaz sorunu var malum.Peki yetişkinlerin gaz sorununu çözebilen var mı.Ben hamile kaldığım günden bu yana(7aylıkbebeğim) gaz sorunu yaşıyorum ne yersem yiyeyim zıkkım oluyor.Afedersiniz ama abdest alıyorum namaza ya da cüz’e başlayana kadar abdestim gidiyor bile.Rabbime zor gelmesin tövbe ama abdest almaya üşenir hale geldim.Bu sorunu yaşayan,çözüm bulabilen var mıdır
Bu arada rezene kimyon düzenli su tüketen biriyim