Bebeğim 10 aylık uzun süredir ara ara ishal olup kesiliyor ishali.Mamayi değiştirdik normale donuyoruz derken bugün dört gün oldu ateşle beraber ishal başladı. Karnının ağrıdığını halimden ben bile hissediyorum.Gitmedigim hastane de kalmadı.Kan, gaita vs çeşitli testler yapıldı ama rotavirus vs negatif.Cok az mikrop olduğunu söylediler.Hastaneye gidince takip sonrası genelde iğne yapıyorlar inatçı ateşten dolayı.Evde neler yapabilirim