Latiko miniikmucizeem ben kullanıyorum memnunum gayet kullanışlı heryere taşıyoz yanımızdan hiç ayırmıyz valla 😅
Nefeess miniikmucizeem memnunum gündüz uykularını bazen ana kucağında yapıyor kızım uyanıkken de zamanın çoğunu onda geçiriyor
serebro miniikmucizeem bebeğime hamileyken almıştım 2 yıl önce. 6.ayına kadar baya bir kullandık memnun kaldım bebeğim de sevmişti mutluydu içinde
cemreninnannesii miniikmucizeem bende eğitici denge kulesi almak istiyorum ama 16 aylık kızım artık ne kadar ilgisini çeker bilmiyorum🤣🤣
miniikmucizeem Nefeess bizim yattığı zaman uyanıkken mutlaka sallanmak istiyo o yüzden almayı düşünüyorum da
miniikmucizeem cemreninnannesii ilgisini çekebilir çeşitli oyunlarla zekasını geliştirmiş olur deneyebilirsiniz bence
Latiko miniikmucizeem kusura bakma canım geç oldu biraz aklımdan çıkmış 😊 üstünde sallanan oyıncakları falanda var biz çıkardık onları
Eyllece miniikmucizeem bimin ana kucagini blmyorm cnm Ama.ona.benzer.netten almstk eltime verdim . Kizim hic sevmedi İlk zmnlar yatrdgmzdada kayiyordu. Ben pek sevmedim dogrusu Babynestte büyüdü vakit gecirdi hep
Yaseminozklc miniikmucizeem bende kullanıyorum gerçekten çok iyi çok rahat iyiki almışım onu 7 ay önce 🙂
Latiko miniikmucizeem uçlardaki siyah şeyler var yükseltiliyor kademe olarakda ayarlanıyor yere değimiyor yani