Oglunasikbiranne08 Kızlar yine ben 😂 34 haftalığım bilenler biliyordur eski postlarımdan. Cuma günü nişanım geldi. Nişan geldikten ne zaman sonra doğum olur merak ediyorum. Belli bir süresi var mı? yoksa ne zaman olacağı belli olmaz mı?
Saliha0540 Oglunasikbiranne08 canim benim 38 de cati muaynemden sonra nisanim gelmisti 39 da doktor muaynemin ardindan suyun azaldigini fark ettik 2.cm acilmam vardi suni sanci ilede acilmam 4 cm e gelmişti ama beklenmeyen durumlar yuzunden sezeryan olmustum.yani nisan geldigi zaman dogum suresi ile ilgili birsey soylemek mümkün degil.eger bir zarari yoksa mumkun oldugunca suquat yuruyus yap ki dogumun hizlansin.
Ikierkekannesi Oglunasikbiranne08 benim ilk oğlumda cuma geldi ama doğum başlamadı zamanida geçiyordu o yüzden salı günü suni sancıyla doğuma aldılar ama arkadaşımın iki haftadan fazla beklemisligi var nişan geldikten sonra 🤷♀️
Oglunasikbiranne08 Saliha0540 haftam erken olduğu için öyle şeyler yapmak istemiyorum açıkçası canım. Nişan geldikten 1 gün sonra doğum yapanda var, 2 hafta sonra doğum yapanda var diye duydum da. Merak ettim herkezde farklı mı oluyor diye 😊
Gencanne0705 Oglunasikbiranne08 bende Doğum sancısı çektim akşama kadar 7-8 gibi geldi 11 de doğurdum yani doğuracağımı çoktan biliyordum ondan sonra geldi sanırım Doğum zamanını ona göre tahmin etmek imkansız
Oglunasikbiranne08 AselZeynepli ay maşallah 😄 hemencik gelmiş. Benim 1 gün oldu daha birşey yok 😂 daha erken zaten gelmesin 2 hafta daha. Nişandan sonra su mu geliyor cnm.
AselZeynepli Oglunasikbiranne08 yok nisandan sonra sancılarım başladı. Akşama kadar evde bekledim . Işimi gücümü yaptim tabi sancılar 5 dkda bir gelmeye baslayinca.aksam 7de hastaneye gittim . 7den gece 3 buçuğa kadar sanci çektim dogum yaptim .suyumu ebeler patlattı.
Oglunasikbiranne08 Kusdil-6 anladm cnm. Benimki ne zaman doğacak çok merak ediyorum. Daha erken benim için çünkü. İnşallah bekler. Korkuyorum biraz
Oglunasikbiranne08 Ikierkekannesi anladm cnm inşallah bende beklerim daha. Daha küçük ondan korkuyorum biraz
Ikierkekannesi Oglunasikbiranne08 canim rabbi ona ne zaman müsaade ederse bebek o zaman o yola çıkıcak inşallah, o yüzden hayırlısı de inşallah güzel ve sağlıklı bir şekilde kolaylıkla kucağına alirsin yavrunu ❣
Selinmoms Oglumdayken nisanim geldi sabah akşamına doğum yaptım ama kizimda normal diye gittim bebek iri diye sezeryan olmak zorunda kaldım yani kizimda hem normali denedim hemde sezeryan oldum
Eyluleslem Selinmoms peki ikisinide denemiş biri olarak siz hangisinden memnun kaldınız 3.bebek olsa hangisini tercih ederdiniz
Oglunasikbiranne08 mrshavva Gizo Ay herkez 1 gün sonra yada 2 gün sonra doğurmuş 😂 heyecan yaptım bi an. Birazda korktum.
Oglunasikbiranne08 ilaydanurhvt ay inşallah benimki erkenden gelmez ya. Şimdi doğum olsa mesela 34 haftalığım. Küveze alırlar mı acaba bi bilginiz varmı
Gizo Oglunasikbiranne08 Oglunasikbiranne08 ben 35 haftalık doğurdum 2,750 gr doğdu kızım Allah’a şükür bir sorun olmadı küveze almadılar kilo su ve enfeksiyon kapma riski yoksa almıyorlar erken doğdu küvete alalım diye bişey yok kuzum 32 haftalık Doğum yapıp da direk Eve gelenler var