GM22 Kizlar 6 ay 4 günlük bebeğim mama ve biberon reddi yapıyor benimde emmiyor zaten sadece kaşıkla bı şeyler yedirmeye çalışıyorum işte puredir muhallebidir çorba gibidir ama ne yapacağımı şaşırır oldum çocuğa sizce ne yapabilirim böyle bı durumda
Yunus_emre GM22 canim bizde oyleydik ya disten yada ek gida aldigi icin oyle yapiyor zamanla duzeliyor merak etme ben mama icmedigi zamanlarda mecburen video acip izleterek iciriyordum sadece mama ile besleniyordu mecburen istersen dene
kirmizibalikgolde GM22 bu 6 aylıkken bizde de başladı. çocuğum 120 150 içerken 90 i zor içer oldu 7 aylik olduk aynı içmiyor zorla .. ek gıda da 1 2 Kaşık alıyor düzelir dediler düzelmedi
GM22 Ek gidayi telefondan bı şeyler açarak yedirebiliyorum onuda zorla yiyor mamayı ne kadar denediysem denedim içmiyor biberonun ucunu çekmiyo bile ağzının içinde bekletiyor öyle