Papatya13 Gaz problemi için piyasadaki damlaların hiçbirinin kalıcı olarak işe yaramadığını belirtmek isterim. Oğlum, 5 Nisanda 3 aylık olacak, piyasadaki (pahalısından ucuzuna) her türlü gaz damlasını kullandım hiçbirinin tam anlamıyla faydasını görmedim. 2 aylık olunca tüm gaz damlalarını kestim, zaten işe yaradıkları da yoktu gereksiz yere vermek istemedim. Sizde bebeğinizin her ne kadar gazının çıktığını sansanız da çıkamayan gazları var. Alttan üstten benimki de gaz cıkarıyordu ama uykusunda bile inliyordu. 15 günlükken başladı, 2. Ayına dek inim inim inledi çocuğum. Bazen ağlayarak uyanıyordu ıkınırken kıpkırmızı oluyordu. Kaka problemimiz de oldu, zaman zaman hâlâ oluyor elbette. Ben de poposuna çok az bi zeytin yağı sürüyorum, kulak çubuğunun pamuklu olan kısmının yarısı yağlayıp poposuna bi iki kez sokuyorum, uyarıldığı için hemen kakasını yapıyor. Ama 20 günde 1 kez yaptım bu işlemi, çünkü artık kendi kendine 2 ya da 3 günde bir yapabiliyor. Bana da çok alışır bunu yapma dediler ama alışmadı çok şükür 🤲🏻 fitil yerine z.yağı kullanabilirsin sen de. Ama ille de gazı yok diyorsan alerji işini bi araştır derim. Anne sütüne alerji gelişebiliyor sanırım, senin yediklerinden dolayı. Pek bi bilgim yok bu konuda ama bilene danışmak lazım. Geçmiş olsun 🌺