Jelibonsmom Merhaba bebeğim 2450 gram doğdu şu an 25 günlük kilosu 2680 di doktor hiç gelişememiş dedi çok moralim bozuldu sütüm de çok, bol bol emziriyorum bazen o kadar çok emmekten kusuyor , sorun ne anlamadım 😞
Fatmabaran Jelibonsmom merhaba benimde öyleydi artık sütüm taşıyordu zayıf oldukları için çeneleri güçsüz kalıyordu yorulup yatıyordu sarılık oldu açlıktan ama hiç korkmayın maşallah hep emzirin uyandırın sürekli uykudan emzirin bol bol benimki böyle düzeldi diğer ay gidince 1 kilo alıyordu artık
Jelibonsmom coktepkiliyim iyi besleniyorum bebeğime süt yapıcı yiyecek içecekler içiyorum sütüm taşıyor ama o zayıf 😞
Jelibonsmom Fatmabaran açlık belirtileri göstermiyor günde 3-4 defa kaka yapar çok çiş yapar, kakası katı değil sıvı, onla mi ilgili acaba
Fatmabaran Jelibonsmom kakaları sıvı benimki 5 aylık aynı hala kimi bebeğe anne sütü yaramıyor kimine yarıyor hiç canınızı sıkmayın Allah bağışlasın size bütün bebekleri annelerine inşallah
Egeninannesi_11 Jelibonsmom ozmn sütünüz yaramıyordur mama takviyesi yapın isterseniz yoksa gelişmez o şekilde çocuk benimki da bugün 25 günlük oldu
Jelibonsmom Fatmabaran sağolun size de inş 🙏🏻 Evet sütüm hiç yaramıyor maalesef o yüzden mama da vercem günde bikaç kez, siz naptınız peki? Sütünüz yarıyo muydu?
Hamidevahap Sutunuzu sagın uzerıne biriken yaga bakın sutunuz yagsız su gibi olablırı rezene tuketın sutun kalitesini artırır zeytinyagı ceviz badem VS de yaglı kutuyemjs ler
Gizemhzl Hamidevahap rezene ve anason Yenidoğanlar ve emziren anneye önerilmez bebekte gen hasarı ve kanser riski yapıyor süt artırıcı gıdalarda bile tercih etmemek lazım örneğin Humananın anne cayı falan var içmemek lazım uzun vadede bebek için . Bebeklerin hayatlarına aİlk 1000 gün çok önemli . Korumamız lazım
Nurselihiranur Jelibonsmom cnm bol kaka yapıyordur tahminim bnm bebeğimde öyleydi sütüm yoktu ilk başta sonra geldi gene az aldı alerjisi varmış alerji bağırsakları etkileyip besinlerin sindirilmesini engelliyomuş güzel bir doktor bulun hepsi anlamıyor
Jelibonsmom Nurselihiranur 3-4 defa kaka yapıyor canım her seferinde gürültülü bi şekilde ve sulu, mukuslu, parlak renkte, pütürsüz
Belinnaykk Jelibonsmom sütünüzün kalitesini arttırdık ürünler tüketin hele pekmezi hurmayı fazlasıyla tüketin bi araştırın derim bi müddet mama verebilirsiniz doktoruna danışarak bebeğinize en uygun olanı söyleyecektir sıvı olması gayet normal ama size farklı görünen olursa da ishal gibi sürekli ishalı andıran kaka doktorunuza danışın zaten 1 aylık kontrolü de gelmiş o zaman söylersiniz
Jelibonsmom Belinnaykk evet ishal gibi ve mukuslu, arada da yeşil yapıyor o yüzden besin alerjisinden şüpheleniyorum, kendi sütüm hiç yaramıyor , tüm içtiği beze gidiyor gibi bir şey..
Babasininoglu Jelibonsmom sütüm yaramıyor düşüncesini kafanızdan çıkarın lütfen olabilir öi öyle bir şey. Anne sütü bu mucize. Sizin sütünüz değil de mama mı yarayacak bebeğinize. Sütünüze güvenin. 2450 zaten kilo veriyor bebekler 10 günde doğum kilosuna ulaşmış belli ki, 15 günde de 230 gr almış. Günde ort 20 gr alması gerek. Yani çok çok az bi eksik var. Mamalık bir bebeğiniz yok bence. Kırkı çıkınca iyice toparlar. Yine de siz bilirsiniz dr demiş sonuçta ama mama konusunda doktorlara asla güvenmiyorum🙇🏻♀️
humeyra1408 Jelibonsmom sütünüzün yaramadığını bir ayda anlayamazsınız ilk zamanlar olur böyle şeyler hemen mamaya başvurmayın bence doktora sorun ne yapmam gerekiyor diye o size derse mamaya başlayın
Belinnaykk Jelibonsmom benim bebeğimde anlattığınız belirtileri göstermişti ve enfeksiyon çıkmıştı 3 gün yatmıştık muhakkak doktorunuza en kısa zamanda gidin sütünüz yaramaz olurmu hiç zamanla sütünüz o ilk sıvı halindan birazdaha koyu bi hale gelicek isterseniz biraz takviye yapın bebeğinize dediğim şeylerden tüketin bol bol su pekmez hurma günde 3-4 kez çişli bezini alıyorsanız muhakkak doyuyor birde şöyle birşey var bi zamandan sonra yavaş kilo alımı oluyor bırakın yavaş yavaş alsın sağlıklı mı sağlıklı olsun yavaş alsın siz doyduğundan eminseniz kendinizi sıkıntıya sokmayın sütünüzün kalitesini arttırıcak şeyler tüketin sıkmayın canınızı bu arada dediğim gibi besin alerjisi de olmayabilir doktorunuza gidin ben de
Belinnaykk Jelibonsmom her bebek bir anda fazla kilo alıcak diye bi kaide yok belki metabolizması hızlı çalışıyor yediğini içtiğini hemen çıkartıyor kakasını çişini yapıyor öyle düşünün şuan bebeğiniz nasıl hali uyumadı kakasını çişini yapması huzursuz mu mızmız mı
NilSare Jelibonsmom bizim de öyleydi kakası ve ilk 20 gün kilo alamamıştı. Besin alerjisi cıktı.inşallah sizde yoktur ama dikkate alın yine de…
cydcvk Jelibonsmom reflü yatağı kullan canım. Hemde gece gündüz.Çocuk fazla sütü değil, kendi beslenmesini kusup aç kalıyodur.
Jelibonsmom cydcvk sürekli değil, çok içirdiğimde kusuyor sadece canım kakası mukuslu ve ishal gibi, ortalama haftada 1 yeşil kaka yaptığı için de besin alerjisinden şüpheleniyorum ama çok küçük olduğu için test yapışmıyormuş