Barlas_mom 17 günlük bebeğim 37 haftalık doğdu ememedi bir türlü mama kullanıyorum hipp kabızlık yaşıyoruz mama önerisi istiyorum gaz problemimiz yok çıkartıyor ama kaka da çok zorlanıyor 60 cc veriyorum
Gizemlim Barlas_mom kac saatte bir besliyorsunuz. Bende hipp kullaniyordum kabiz yapti bebelac golda gectim umarim memnun kalirim daha dün basladim
Barlas_mom Gizemlim Doktorumuz 3 saatte 1 demişti ama bebeğim 2 saatte acıkıyor tekrar 30 cc yapıyorum doktora da söyledim acıkırsa mecbur yapacaksın dedi. Bir de kabızlığı için bitkisel yağ karışım damlası verdi ama pek bir işe yaramıyor 🙈
Ceydanlbnt Sma kullanıyordum doktor önermişti şekersiz diye. Hem kabız yaptı hem yeşil kaka sorunu yasadik ve aşırı huzursuzdu şimdi bebelac gold kullaniyorum düzeldi
Barlas_mom Ceydanlbnt Hipp ve Aptamil önermişti doktorumuz kakamızın rengi sarı ama gün içinde hiç kaka yapamıyor kıpkırmızı oluyor oğlum zorla popoya masaj yapa yapa kaskatı çıkarıyor 🙈
Yunus_emre Mamalarin hepsini kullandik hepsinde bi sorun cikti suan bebelac gold kullaniyoruz cok memnunuz
Barlas_mom Yunus_emre Ben 2 saatte bir 60 cc veriyorum acıkıyor yoksa doktor 3 saatte vermemizi önermişti
Yunus_emre Barlas_mom kac aylik bebis benimki de oyle 7 bucuk aylik olduk ama hala 2 saat gece bile oyle 😒
dnzcyc Ben ilk bir ay hipp kullandım kabızlık sorunu olmadı. Arkadaşım golden goat kullanıyor çok memnun. Ve çok iyi kilo aldırdığını söylüyor. Burada görmüştüm kabızlık mamanın içine zeytinyağı katanlar var.
bsr1 2 ay 28 günlük oğlum arada mamayla destekliyorum golden goat kullanıyorum maşallah kabızlık yapmadı yapmadığı gibi de fazla fazla kakasını yapıyor öneririm