Deletedmom_61 korona dönemi cocuklarinin geneli boyle. Kızım 8 aylıktı memlekete gittiğimde. O zamana kadar markete gittiğimde bile insanlar karşıdan sadece gülsün çığlık çığlığa olurdu. Ne ağlardı. Bol bol dışarı çıkardım. Memlekette biraz alıştı insanlara. Hala kendine yanastirmaz hatta el sallar yanıma gelmeyin diye😀