Merhaba
1 yaşında kızım var, asla İkimiz biri olmadan dışarı çıkamıyoruz çünkü asla bebek arabasına oturmak istemiyor. Çocukla gezmek istiyorum ama mümkün değil evde tıkılıp kaldık. Onun içinde üzülüyorum asosyal birşey olacak kimseyi gördüğü de yok. Napıcam nasıl yapmam gerekiyor nasıl bebek arabasına alıştırıcam. Tek bebek arabası da değil derdim oto koltuğuna da oturmuyor 😢