Minagamze Bebegım daha iki ayına yeni gırecek ve emıyor mama versem onu da içiyor oruc tutsam mı tutmasam mı bılemıyorum siz ne yapacaksınız tutacak mısınız ?
Deletedmom_61 Minagamze benim bebeğimde 5 aylık oalcak sadece anne sütü alıyor deneyeceğim ama tutmak istiyorum bakalım neyle karşılaşacağız sizinki çok küçükmüş
UraSsmom Minagamze Benim 5 aylık oldu tutamıycam sanırım denemek istiyorum niyetlenmeden ama sık emdiği için sanırım çabuk acıkıyorum
Sedakcby Minagamze geçen sene ramazan da benim de bebeğim 2 aylikti tutamamistim. Bi dene istersen sütün etkilenirse mecbur borç olarak sonra tutarsın
Littlebird Minagamze 18 aylık olduğu için tutacağım Allah nasip ederse. geçen sene tutamamıştım sütüm ancak yetiyordu. 2 aylıksa tutmasanız daha iyi gibi
Tnr-Ay İki aylık bebek için oruç tutmasanız daha iyi olur. Ya da bir gün tutup bir gün tutmayın bence
Ceyloo0625 UraSsmom benimki de beş aylık olacak sabah ilk işim kahvaltı ve su. Tutabilir miyim bilmiyorum. Şuan o madar yediğim halde süt az tutarsam iyice azalır mı bilmiyorum kafam.cok.karisık
UraSsmom Ceyloo0625 Aslında ek gıda öncesi pek önermiyolar ama diyolar deneyin sütünüz azalırsa tutmayın. Ya süt azalırsa onu toparlaması da zor aslında bilmiyorum ben de. Bugün biraz deniyim dedim 12ye kadar kahvaltı yapmadan durabildim sadece.
Minagamze Ceyloo0625 bende de aynı durum işte yiyip içmezsem sütüm az zaten hiç gelmiyor doymuyor mama verdıkce de vıcdan azabı cekıyorum 🥲
Ceyloo0625 UraSsmom çok acikiyorum normalde de orucken kafam yerden kalkmaz kan şekerim düşüyor . Bebek şuan sürekli emmek istiyor mama da pek arası yok emdikçe acikiyorum günde 3 ekmek yiyorm yemek hariç 😂😂
UraSsmom Ceyloo0625 Yaa özendim şuan benim kilolar alıp başını gitmeye başlayınca dikkat etmeye başladım ama sürekli atarım ağzıma bişeyler 😂 Sizib kşkı sorununuz yok sanırım ne güzel 😍
Mbebeh Minagamze Ben tutacağım Allah izin verirse ama bnmki 10 aylık ek gıda da aliyo senin için sıkıntı olmasın ?
19972017 Benim kızım 1 yaş bı aylık yemekte yemiyor bı yoğurt yiyor tutmakta istiyorum ama tek yemeği anne sütü ne yapsam bilemedim 🤷
Latiko Minagamze benimkide 3 aylık oldu doktoruna sordum tutma dedi ek gıdaya geçmiş olsaydı tutabilirdin ama şuan olmaz dedi. Bizimki sadece anne sütü alıyor .