Masalim Miniklerim03 valla acısız yemek yemedım o acı bıber tursusunu haftada uc kavanoz yerım ne pişik oldu nede bısey
NekwaSultan Miniklerim03 öyle olsa doğulular napsin. Hic bebisi olupta acıyı keseni duymadim. Zaten rahatsizlik hissetse bebis emmez👍🏻
Zeyzey2019 Miniklerim03 acıtmaz ama bebekte sancı yapar benim kızım 5 aylık olmak üzere yeni acı yemeye başladım 3 gün sancısı oldu acıyı kesince düzeldi
Dtburcu Bende merak ediyorum bir antepli olarak deli gibi aci yerdim hamileyken cok aci yedim ama simdi 2 aylik oldu kizim bi kac lokma korkarak yiorm deneme anlaminda insallah pisik olmazsa yicem🤗
Bebegimucizem Miniklerim03 acı biber olsun tatlı biber olsun kesinlikle yenmemesi gerek bebeklerde gaz sancısı yapıyor
Balliturta Miniklerim03 sütün tadını değiştirmez ama pişik yapabilir 3 aylık bebeğim doğduğundan beri inanılmaz acı yiyorum hiç olmadı ama bebekten bebeğe değişir