Sedaekrem Kızlar gece camasır bulasık makınelerını calıstırıyormusunuz gece tarıfesını kullanırken bıyere basvuru yapmaya gerek var mı? Bence yok ama tam tersını duydum bılgısı olan var mı
Mavisanasi Sedaekrem başvuru varmi bilmiyorum ama ben çamaşır makinami falan gece 10 dan sonra çalıştırıyorum baya fark var 3 aylık fatura 410 lira geldi
Mucize_ Sedaekrem elektrik faturanız üzerinde tarifeniz gece değilse gece çalıştırmanın bir manası yok
Caglarass Sedaekrem Tek zamanlı kullanıyorsanız gece çalıştırmanızın hiçbir faydası yok. 3 zamanlı kullanıyorsanız gündüz pahalı gece ucuz oluyo
Gul-42 Sedaekrem cok fark edıyor ben kurutmamı camasır mak bul mak hep gece calıştırırım mumkun oldugunca
Mavisanasi Sedaekrem 3 aylık evet elektrikli süpürge falan sık sık kulllanmiyirum el supurgem var genelde heryeri onla süpürüyorum bi camasir makinam var onu gece çalıştırıyorum bi ketıl bide bizdolabim var zaten
Sedaekrem Caglarass 3 zamanlıya nasıl gecılıyor pekı bıkıyomusun yanı aslındda gunduzlerı de ketıkdı buzdolabıydı onlarmı pahalıya grlır
Caglarass Sedaekrem Canım faturada yazıyo ne kullandığın. Ama ikiside aynı hesap oluyo kıyaslayınca, hatta tek zamanlı tarife daha uyguna geliyo diyolar bende araştırmıştım biraz da
Caglarass Sedaekrem Öyle oluyo malesef. Tam akşam saatleri pahalı oluyo o da. Bi çamaşır makinesi için yapma bence, gündüz süpürge, ütü, fırın çalışıyo yeri geliyo 😅
BuzluKahve Sedaekrem elektirik idaresine gidip dilekçe ile tarife değişikliğine başvurmanız gerekiyor. Ama eğer gündüz evdeyseniz hiç mantıklı değil.
ballicorek_ahmet Sedaekrem wvet canim basvuru yapmak gerekiyor gelen faturaya bakin tek zamanliysa basvuru yapilıp çift zamanlıya çevirmek gerekiyor
Rabia42_42 Sedaekrem fiyat olarak iyi olabilir ama toplumunda apartmanda yaşandığı için ben bunu doğru bulmuyorum. Ben çocuğum tam uyudu diyorum bi ses geliyor haydi başa dön. Çamaşır makineleri sesli çalıştığı için sorun bence