Merhaba kızlar sizlere bir soru başına gelen varmı bilmiyorum ben hamile kalmadan önce böyle bir şey bana söylenmemişti ama zorunlu sezeryan geçirdim doktora muayeneye gittiğimde doktor rahmin arkaya doğru dedi bunu yaşayan var mı ? Ne yapmalıyım çok tedirgin oldum…