Esrapoyrazali Kızlar bebeğim altı aylık ayak baş parmağının yanında tırnak batması olmuş kızarmış şişmiş tırnağın yanında cikan minik seyı kesmeye korkuyorum acır diye nasıl geçirebilirim bir haftadan beri var geçmiyor ne yapmaliyim
alchn Esrapoyrazali doktorum bana intihap kremi vermişti sonra geçti babalc gibi bişey di. Unuttum ama doğuştan tırnağı batık di ikisi birden çok şükür şuan intihap toplamyo arada batıyor ama
Annesininkuzusu_ Esrapoyrazali bizde yaşadık ilk sıcak suda biraz tutup sonrasında baticonla temizledim üzerinede furacin krem sürüp sargı beziyle kapatım 1 hafta tekrarladım tamame düzeldi tırnak üste çıktı