ma9419 ben de seneye için kızımı 3 yaş grubuna kaydettirdim. Hatta erken kayıt dönemi diye Ocak ayı fiyatıyla kaydettirmeme rağmen aylık 2.000 TL ödemesi var. Şuan fiyatlar daha da artmış.Ancak bu ücrete yemek ,servis ve kitap dahil değil. Servis kullanmayacağız ama kitap ve yemek ücreti de 10.000 TL yi geçer diye düşünüyorum. Daha onların ücreti belli değilmiş o yüzden sonra bilgilendireceklermiş.Total de 30.000 TL yi geçer sanırım .