Geçen ay 19 subat son adet tarihim . Perideye göre bugün yada yarın adet olcam 1 gün şaşırabiliyor ya 4 gün şaşırıyo bazen erken olurdum perideye gore. Ama hala adet olmadım ve 4-5 uygulama daha indirdim ve onlar 13 gun gecikmede diyor. Prezvatif,hap,sipral gibi seylerle korunmamiz yok sadece geri cekilme. Yumurtlama donemi olmadığı zaman 3 gün arayla 2 kez iceri boşalma durumu oldu. Peride ve diger uygulamalar kafami karistirdi. Insallah yarin adet olurum