Nursemommm ilk kez suluk kullanacaksaniz tommie tippe nin kulplu ufak boyunu öneriyorum kesinlikle. Onunla başladım ve inanılmaz sevdi. İkinciyi de aldım yedeklemek için. Hem akışı çocuğa uygun hem de kavraması kolay. Resim koyamadim göstermek için. E bebekten almıştım, iki rengi var onun da yeşil ve pembe. Üzerinde yıldız resmi olan.
Bir de 15 liraya aldığım minicik bir biberon vardi suluk olarak kullandigim, 30 ml lik ufacık. Weewel markasi. Onu da kendi tutup icebiliyor, çok sevimli bişey🥰