Busra2326 Arkadaşlar akşamları sıkıntı yokta 4 aylık kızım ayağımda uyuyor ayağımı indirdiğim an yastıktan uyanıyor bu hep böyle mi sürecek yaaaa lütfen biri ataktan ötürü desin😂
Baakpnr- Divayorgun gerçekten işe yarıyor mu acaba,orda mı uyuyor hep yoksa uyuduktan sonra alıyor musunuz ? Artık sallamaktan ayaklarım kanser olacak 😀 2-3 saat sakladığım oluyor da
Divayorgun Baakpnr- gündüz orda gece alıyordum beşiğine. Benim işime yaramıştı baya. Ayağımda sallamak zor oluyordu
Baakpnr- Divayorgun teşekkür ederim, peki kopma riski falan oluyor mu Allah korusun tedirgin ediyor beni bu ihtimal