Bende wee silikon göğüs ucu ile tutturdum. Göğüs ucum küçüktü resmen savaşıyordu almamak için. Bende inatla yutturmaya çalıştım. Evet yapışkanlı arada portluyor falan ama çok güzel emzirdim onlar sayesinde. İlk 1 ay öyle onlarla emdi. Şimdi 2 aylığız kendiliğinden tutmaya başladı bir şeye gerek duymadan. Hatta Yani doğum yapacak herkese de başlarda o silikon göğüs ucunu tavsiye ederim