Yigitaras-23 Kızlar bizim cumartesi günü kırkımız çıkıyor anneannem yıkayacaktı bebeğimi değişik şeyleri varmış abdest felan alınıyormuş ama ramazan olduğu için cumartesi gelemicek acaba yarın yapsak olur mu 39. Günden yapan var mı ?
Cgdmltr93 Yigitaras-23 bebeğin kırkı çıkmaz. Kırk çıkması anne için geçerlidir. Bebeğe bi işlem uygulamanız gerekmez. Siz girin güzelce abdest alın çıkın.
Aysgllylcn Yigitaras-23 bebeğin 40 I çıkmazmış canım annenin 40ı çıkıyo abdestinizi alıp yıkanın öyle abartılcak bişey yok
brokoli Yigitaras-23 Gunde hic ozel birsey yapmadık valla biz. Zaten her gun yikiyordum, o gun de yikamistim her gun gibi