Mernana Kızlar 15 aylık kızımın ön dişleri ve 4 tane azı dişi çıktı. Bugün farkettim dişleri hafif sararmış bu aylarda fırçalanırmı erken mi?
Feyzosunannesi Mernana dişi ciktigindan beri fırçalayın diyor doktorlar, kızım 11 aylıkken ilk dişini çıkarmışti yaşına girdiğinden beri fircaliyorum şuan 19 aylık kendisi oyun gibi kendi kendine yapıyor
Deletedmom_109 Mernana ilk dişle beraber fırçalamak gerekiyor. En geç 1 yaşında başlamak gerekir. 1.5-2 yaşına doğru da diş macunu ile fırçalamak gerekir.
Mernana Feyzosunannesi graycloud Deletedmom_109 Mommysharkdoodoodoodoo Arc1993 Kızlar teşekkür ederim alıştırmaya başlıyorum artık 🥳
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom_109 geçen sana önerdiğim dizi var ya 😁 başrolleri gerçek hayatta evlenmiş
Deletedmom_109 Mommysharkdoodoodoodoo anaaaaaa 😁😁😁 bişiy diyim mi az önce izledim yakışıyorlar ha dedim 😁😁😁 ay maşallah diyeyim 😁❤
Seymanur9 Mernana biz ilk dişi çıktıgından beri fırçalıyoruz tabiki erken değil fırçalayın ona uygun bir fırça ve macunla
Nva22 Feyzosunannesi 3 ay oldu sadec fırça kullanıyor ama macun hangisini alayım bilmiyorum 2 yaşında kızım