Merhabalar! Bebegim 2 aylik, ust damaginin disler olan kisminda beyaz bir tabaka var internetden arastirdim damak dusmesi olabilirmis, meme tutamama gibi sorun yasamisti ben dr silikonla emziriyorum fakat agzinin kenarindan bazen sut akiyor, bu durumu yasayanlar oldu mu? Neler yaptiniz?