Merhaba anneler bebeğim 3.5 aylık ve ilk günden beri meme+mama olarak devam ediyorum son 1 haftadır da istahı yok ve mamayı bile zor yrdiriyorum birtek sağdığım sütü içiyor, göğsümü tam boşaltmıyo süt azalınca bırakıyor sadece 5 dk emiyor böyle de olunca süt üretimi artmıyor gün içinde Manuel olarak sağmaya çalışıyorum ona da hem vaktim olmuyor hem de tam verim alamıyorum elimle sıktığımda süt geliyor fakat Manuel sağım makinesinde süt görünmüyor. Hastane tipi süt pompası kiralama yı düşünüyorum sütümü arttırma konusunda etkisi olur mu, hastane tipinin faydasını gördünüz mü bu konuda önerileri olan anneler lütfen yardımcı olun