Vücudunuz korumaya almış olabilir öyle dönemlerde aç kalmadan sakince stres yapmadan diyete devam etmek gerekiyor çünkü vücut yemenize alışmışken bir anda afallıyor ve yağları depolama yoluyla kendini korumaya alıyor.
Bir diyetisyene gittiniz mi çünkü yağ azalırken kas oranınız arttığı için spor yaptığınız için tartıda fark görmüyor olabilirsiniz.Vücudun yağ depolama direncini kırmak için aç kalmadan,sağlıklı beslenmeyle ilerlemenizi tavsiye ederim.