Aysgllylcn bende oğlum 25 aylıktı diğer oğlumu doğurduğumda..Sezeryan doğum ve tek başıma üstesinden geldim düzen kurmaya başladık şükür 4.5 aylık oldu bile oğlum..ama bu zamana kadar çok yıprandım bebeğe bakmaktan ziyade aşısı gaz sancısı vardı ve hareketler işe yaramıyordu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Doğduktan 2 . Haftasında 5 günde 30 gram aldı ve çok kötü bişeydi bu süt sağmaya başladım 2.5 ay cebelleştim ..sonuç şimdi mama içiyor 🤦🏻♀️🤷🏻♀️mama olmasa napardık buna şükür..oğlum kardeşini kıskanmıyor seviyor yavaş yavaş düzen oturuyor..uyku arkadaşına alıştırdım ve kendi kendine uyuyor beyaz gürültüyle uyuyordu şimdi bir güzel uygulama buldum ayarlıyorum karışık ninniler çalıyor..İnan herşey düzeliyor ama zorlanman daha devam edecek ..ayağında sallama mesela, kucakta hoplaya zıplaya uyutmaya çalışma ..küçük madem kundak yapabilirsin ..