Noname21 onu öğretmek için baya dilimizde tüy bitti 😀 gerçekten en zoru da oydu sanırım. Eşim baya öğretmek için ısrar etti sonra da olayı kavradı şuan çok rahat ağırlığını verip sağ sol dönebiliyo. Yani bu olayı unutmadan sürekli pratik yaptırmak lazım diye düşünüyorum öyle öğrendi