Minikelebekkk Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık sağ gözü dogdundan beri hep capaklaniyor göz yaşı kanal tikanikligi olabilir dedi doktor göz Hastanesi’ne gotur dedi Ankara’da bildiğiniz iyi göz hastaneleri hangileri acaba ???
gamgun Minikelebekkk tikanikliksa kesinlie baskent univ sibel oto oneriliyor. Muayenesi 800tl . 1 ay oncesnden rand alablyorsnz. Ama masajla halledlyor genlde. Caninizi skmyn. Gecms olsun
sacmalamayten1 Minikelebekkk benim kizimda 7 bucuk aylik gozu capaklaniyo nasil bi tedavi uyguladiniz acaba
miniikmucizeem Minikelebekkk keçiören ankasuya götürmüştük rutin konrtole bi sıkıntı yoktu ama aklınızda bulunsun güzel ilgilenilmişti
Minikelebekkk gamgun teşekkür ederim sağolun gittik iki ay masaj yapın geçmezse ameliyatla hallederiz dedi dokyor bakalim
gamgun Minikelebekkk insallah gerek kalmz ameliyta bile ama o da cok basit bi islemms..sibel hanima mi gttnz baska doktra mi?
Minikelebekkk gamgun başka bir kadın doktor di adını unuttum şuan ama yinede korkuyorum acikacasi narkoz verilecek uyutulacsk ne biliyim inşallah olmaz ama düzelecek gibi değil gözü