Milena11 tostosata bende dolap alıcam ölçüleri çok merak ediyorum hiç bir yerde yazmamışlar çerçeve ve rafta alıcam
[silindi] tostosata nerdeyse yarısına niyetlendim şimdilik 😂 imşallah yetişebilirim. Oyuncaklardan alacağım hep.
HaLe31 tostosata mama sandalyesi Pilsan ise ben kullanıyorum ve çok memnunum, BİM’den 55 TL’ye almıştık zamanında ben başta güzel değil gibi düşündüm ama şu an baya kullanıyoruz pahalı olanlara inanın hiç gerek yok
tostosata Milena11 ya dolap çok güzel evet bende almak isterdim ama evimizde değiliz odası yok. Alın kesinlikle
Milena11 tostosata ya bende oda yaptım ama kiracıyız diye extra dolap almadım kendi dolabımızda ayırmıştım yer büyüdükçe oyuncağı ıvırı zıvırı çok arttı onları kaldırmak için bişe lazım