tutu11 3.500 gr la tabırcu olduk sütüm yoktu çok az kılo alımı vardı uyum odasında doktorumuz aptamilin premütüre mamasını kullanmamızı soyledı aptamilin normal mamasıyla donusumlu kullandım 2 kutu yaklasık 15 gun güzel bi kılo alımınoldu 1200 gibi dr fazla almaya başladığı için normal mamayı kullan dedı artık ama hastanede süt ve premetüre mama kullanılıyodu donönüşümlü yaklaşık 4.5 ay premütre maması kullandık