Ya bende Bebelac aldım fakat çok ağır balık kokusu çıktı ikinci pakette ilk pakette yoktu o yuzden değiştirdim şeker oranı çok fazla birde optiproda kullandım ondada çok sancilandi kivrandi az yiyordu şimdi comfort aldım yiyor güzel ama kakasıni yapmaz oldu