Arkadaşlar kac gündür adetim baya gecikti doğumdan beri gayet düzenli olurdum ilk defa böyle oldu 5 aylik bebegm var kaçtır test yapiyorum çıkmıyor test yapıp cikmayipta hamile olan var mi 4 kere test yaptm bu arada hastane baya uzak esim çalışıyor ondan hemen kan testi vermeye gidemiyorum