Kuzuu1 Bebeğimin ana saçlarını kesmek istiyorum arkadaşlar 6 aylık oldu sizler bebeklerinizin ilk saçlarını neyle kestiniz kaçıncı ayda kestiniz
Fun Kuzuu1 hiç kesmedim 26 aylık kesmeyi de düşünmüyorum. Dökülmeye mi başladı? Merak etme bi kaç aya hızla çıkmaya başlıyolar eğer bu sebepten düşünüyorsan
Deletedmom_22 Kuzuu1 ilk 8 aylıkken bebek kuaföründe kestirdim . Uzamıştı saçları, kulaklarının yanında falan kaşıyordu, rahatlasın diye kestirmiştim . Makas ve makine ikisini de kullandılar keserken
Esdoel Kuzuu1 kızımın 6 ayında oğlumun 2 ayında jiletle kazıdım. Havalar ısınmaya başladı kes bence. Sana tavsiyem hafta da bir defa banyodan önce hindistan cevizi yağı sür 1 saat beklesin çok güzel gurlestirip uzatiyor