Umut20 Hanımlar iyi günler oğlum artik mama sandalyesinde oturmak istemiyor bizde kararsız kaldım masa sandalye takım mi alsak yoksa sadece sandalye mi alsak kullanan var mi aranızda hem uygun fiyatlı hem dayanıklı alıpta memnun kaldığınız
26262626 Umut20 biz artık onun için yerde yiyoruz. Kızım resmen daha iyi yiyor bende çok rahatladım. Öğrettik kalkmak yok bekle mama yiyecez diye bekliyor resmen baba yiyecek falan yapıyorum ağzını açıyor gülüyor yanında oyuncakları
Kagansmother Bizde 1.5 yas olduk yemek bittiği gibi dikiliyor ayağa ama nirmal sandalyede de mümkün değil oturmaz bi sure daha böyle devam edicem sanirim
Sb123sb Nesrincente evet basacak var ayakları sarkmasın diye ama ayaklarını kendine doğru çekip öylede kalkıyor 🥲