Sumoo Memnun musunuz acaba eşim indirimde diye aldı 136 li bezleri biraz kalın geldi bana , bundan önce hep sllepi kullaniyodum . İndirim kurbanı olmim bende :)
Princess_mom Sumoo sleepy kullanıyorduk çok memnunduk ama yenilendi ve yenisi kızımı mahvetti molfixe geçtik memnunuz gayet iyi
thecamellia Sumoo bizde hep sleepy kullandık ama sleepyi artık beğenmiyorum öncelikle bacaklara aşşırı iz yapıyor ve bedenleri çok ufak molfix daha iyi gelmeye başladı gözüme elimizdeki sleepyler bitince molfixe devam edicez
DilarAselEva Sumoo sleepy kullanırdım basta anck kalıp kucuk ve gerçekten backlrda iz yapıyordu simdi molfox e gectım rahat 😍😍
keremiko8024 Ben de sleppyden geçtim molfixe mavi paket aldım çok memnunum hatta taşma falan da hiç yapmıyo ve kalıbı sleepyden dha büyük rahat sleepy bizim bacaklarımızı çok sıkıyodu bununla rahat ettik
Sumoo keremiko8024 kesinlikle çok iz yapio lastik izi ve taşma hep oluyordu ,iyi olmuş ozman değişim yaptigim
Sumoo thecamellia kesinlikle iz yapio canm benm kzim son zamanlarda artık cisi tasirma lastik izi pişik çok rahatsızdık slepiden iyiki değişmiş diyelim:) rahat etsin bebeklerimz
DilarAselEva Sumoo evet kalın ama bence daha iyi inan son zamanlarda birde sızdırma fark etmstm çişini yapsa bile kenardan sızdrıodu sleepy ama molfox rahat su zaman kadar inan ki bseı olmadı sukur hatta bezi baglrken arka kısmını ıce dgru katılıyorum hepsini tutuo😍😍