Herneyse_00 Davranışları çok normal kızım da öyleydi hala aşırı hareketlidir. O aylarında her yerim mosmordu o kadar çok ısırıyordu ki. Ama ısırma itme saç çekme gibi davranışların yerleşmemesi için verdiğiniz tepkiler önem arz ediyor. Gülüp eğlenirseniz oyuna çevirir ve yine sizden aynı tepkileri almak için bunları devam ettirir. Bu hareketleri yaptığında canınızın acıdığını, bunların doğru olmadığını ve yapmaması gerektiğini söylemelisiniz. Gerekirse o an ne yapıyorsanız sonlandırıp odada başka bir yere gidip acıyan yerlerin geçmesini bekliyorum diyip canınızın gerçekten acıdığını gösterebilirsiniz. Tabi yapmaya devam edecek ama sizin söylediklerinizi anlayacaktır. Aşırı kızıp bağırmak da çözüm değil bu sefer de tepki olarak yapıp inatlaşıyorlar