Ulyaisha ben sabah akşam yapıyorum bir soeun olmaz sanırım. Eğer grip belirtileri yoksa sadece burnu tikayliysa yattığı yatağın baş kısmını uyurken çok hafif havada tutun. Yattığı odanın petegine ıslak havlu koyup odasını nemli tutun tavsiye ederim benim bebeğim 4 aylik bu şekilde kurtulduk :)