BuseK hç biri hijyenik olmaz mikrop kapar sonra steril olması lazım bnm düşüncem buzdolabı poşeti hiç olmaz heleki 😱 illa koyucam süt diyosanız süreklide kullanıcaksanız bi nöbetçi eczaneden alın süt saklama poşeti , çünkü saklama poşetleri bile ağzı kilitli ilk aşamada kapalı oluyo yırtıp açıyosunuz sütü koymak için