Kızım 7 aylık oldu diş sıkıntısı var bu aralar meme mama gidiyorduk ek gıda tabi bide bu aralar beni emmek istemiyor yatirdigum an ağlıyor gogusumu ağzına almıyor ısırıyor diş yüzünden mi yoksa beni bıraktı mı artık 😔 sütüm makinayla sağınca çok gelmiyor bebeğim emince geliyor ne yapcam sasirdim