iremceren benim de normalde bebek arabam var ama annemler çeşmede yaşıyor ben izmirde her gittiğimde bebek arabasını mama sandalyesini çantalar filan getir götür yapmak zor oluyor diye annemler de bir baston araba almışlar ilk defa kullandım açıkcası hiç rahat değil yani çocuk için sorun değil ama süren kişiye eziyet en ufak engele takılıyor kaldırımdan indirmek çıkarmak bebek arabasına göre daha zor ekstra sepeti filan olmadığından çanta ceket koycak yeri yok hep yük yani tek artısı bebek arabasından daha az yer kaplıyor ve hafif olması ben de artık annemlere gidince idareten kullanıcam. Sürekli kullanım için bence iyi değil.