Bi ara bende çok salmıştım sürekli pijamayla dolaşıyordum kendime yeni esoftman takımı aldım üstü crop öyle olunca heveslendim onu giyiyorum duşa gündüz hala giremiyorum 7 ay oldu akşamları eşimi bekliyorum ertesi günü de saçımı duzlesitiriyorum makyaj falan zafen yaparım çok sveerim maskeyi duşta yapıyorum ama gündüz de yapılabilir bence sizde öyle yapın diğer türlü hayat enerjimiz bitiyor 😂