Kızlar bebeğim 14 aylık yaklaşık 9 uncu ayından beri sıralıyor yani eşyalara tutunup yürüyor. Hatta 11. Ayında emekledi biz direk yürür sanmıştık. Yürüme arkadaşları hoppala vs herşeyi denedik. Mesela hala 2 tane dişi var. İnsanların aaa neden bu kadar geriden geliyor demesinden çok yoruldum. Boyu kilosu 2 yaş gibi bi geriliği yok çok şükür. Çoğu kelimeler tekrar edip söylüyor. Ailede herkesi tanıyor. Ama bu yürüme ve diş konusunda ne yapıcam bilmiyorum. Olumsuz yorum yapmazsanız sevinirim yeterince duyuyorum çünkü.