Fatma9438 Kızlar merhaba doğum yapalı 4 ay oldu. Yamuna korse ile baya inceldim 3. Kopcaya kadar geldim fakat göbek bir türlü gitmiyor . Sizler neler yaptınız doğum göbeği için ?
Rumeysa28 Fatma9438 hiç bişey yapmadım normal doğum yaptım bebek çıktığı gibi karnım söndü ebeye bile sordum karnıma ne oldu diye 79 ile hamile kaldım 86 ile doğuma gittim doğumdan 1 hafta sonra 71 kiloydum
Elizaninannesii Fatma9438 gitmiyo valla 8 aylik olduk hala gobus benimle beraber ama surekli sardim korse taktim ve bol su tukettim eskisi kadar yok ama yinede bi tik var
Sevgiiiyy Fatma9438 Normal dogum yaptım hasta olana kadar çok az bi göbeğim.vardi yani dışarıdan belli olmazdı geçen pazartesi hastalandım göbek falan kalmadı
Gzd Fatma9438 ben kızımın 8 aylık olmasını bekledim, son 2 haftadır da youtubedan reyhan oksay’ın karın egzersizlerini yapıyorum, günde bi 15 dk kadar yeterli oluyo. Karnım neredeyse dümdüz şuan ☺️
Inci_4 Göbek gitmiyor zaten bunu aklınızdan çıkarın🤣 yani gider ama eskisi gibi dümdüz olamıyor maalesef, gitmeyen şey çatlaklar onlar asla gitmiyor. Göbek elbet bir gün gider dümdüz olmasa bile ama çatlaklar ı-ıh
Inci_4 Gerçi ne kadınlar var direkt eski haline dönüyorlar. Biraz da bu kişinin kendi yapısıyla alakalı, ama spor en önemlisi sporla toparlayabiliriz
Nimet01 Istedigimiz kadar zayıflayalim sporsuz gitmiyor tecrubeyle sabit.normal dogum yaptim cok kilo almadim fakat yoğurt torbasi gibi kaldi 2 ay duzenli sporla toparlandi.