Selam anneler, e bebek 250 liraya 50 lira kupon kampanyası başlatmış. Bizde otokoltuğu almayı düşünüyorduk zaten. Böyle olunca ebebekten alalım dedik. Hangisini önerirsiniz? 360 derece dönenleri iyi diyorlardı sanırım, başka da bilgim yok🤷♂️ tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?