BurcumAlparslan Bebeğim 17 aylık bı kaç hafta önce ısırma huyu başlamıştı ama sadece bana karşı tepkı wermedım hıc ama gectı sımdı ıstedigi olmayınca kafasını bulduğu heryere gözüme bakarak wuruyor normal huylarımı geçicek mı Buda önerileriniz nedir yaşayan war mı