Baloglumm41
Benim bebeğim de doğduğu andan itibaren sürekli kusuyordu ama normal bi kusma değildi her kusması 1 bardak kadardı ve günlük 10 kereden fazla kusuyordu sonra hem reflü hemde süt ürünleri alerjisinin olduğunu tespit ettik , ama 1 yaşından sonra süt alerjisi geçti sadece reflü devam ediyor midesi çok hassas yine ara sıra kusuyor ☹️